В Україні хочуть відродити річковий флот. Його послуги насамперед будуть цікаві аграріям і будівельникам.

Про це заявив ексзаступник міністра інфраструктури Олександр Кава, пише УНН.

«Це зернотрейдери, у першу чергу. Деякі з них вже навіть побудували мережу елеваторів у портах по Дніпру і в південній частині Південного Бугу. І друге – перевезення піску для щебеню для будівельних компаній, які займаються і цивільним, і дорожнім будівництвом», – каже Кава.

Плюс річкової логістики у відносній дешевизні, мінус – у повільності та сезонності, каже Кава. Але в будь-якому випадку, це гарна ідея, зазначає він.

«Відродження річкового пароплавства – це дуже похвальна і хороша ідея. Це стосується не тільки Дунаю, на якому працює «Українське Дунайське пароплавство», але і Дніпра, і Південного Бугу», – пояснює Кава, додаючи, що це також позитивний імпульс для відновлення виробництва барж і річкових суден.

Своєю чергою, експерт Владислав Белах впевнений, що розвиток річкового флоту – це ще і збереження доріг від руйнування. Адже головними «руйнівниками» вважаються перевантажені фури зернотрейдерів.

«За оцінками агрохолдингів, тільки 70% зерна перевозить «Укрзалізниця», на частку автотранспорту доводиться 15-20% від усього обсягу логістики з елеватора до порту, тобто приблизно 6-8 млн тонн на рік. Що рівнозначно тисячам перевантажених зерновозів щомісяця. Потоки вантажівок із «зайвою вагою» за пару років продавлюють глибокі колії навіть в новому асфальтовому покритті», – говорить Белах.


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Источник: www.volynnews.com


Оставить комментарий

Пожалуйста, авторизуйтесь чтобы добавить комментарий.
  Подписаться  
Уведомление о