У Києві два великі шляхопроводи потребують серйозного ремонту, який з різних причин затягується.

Ситуацію з аварійними мостами в столиці прокоментував колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.

“По-перше, Шулявський шляхопровід – міст, який давно треба відремонтувати. Другий – це міст Метро, який теж потребує ремонту”, – заявив експерт.

На думку Кави, влада Києва докладе “максимум зусиль, щоб не допустити будь-яких аварійних наслідків” на мосту Метро. Водночас він спрогнозував, що міст Метро під час ремонту перекривати не будуть.

“Що стосується мосту Метро, то рух поїздів припинятися не буде, можливе обмеження руху автомобілів то в один, то в інший бік. Для Києва важливо, щоб червона гілка метрополітену працювала стабільно. Вона як головна вісь з’єднує правий та лівий берег, східну і західну частини міста. Метрополітен буде працювати, жодних побоювань у цьому плані немає”, – зазначив колишній заступник міністра.

Коментуючи ситуацію з Шулявським шляхопроводом, Кава висловив упевненість, що міській владі треба було почати ремонт ще у травні.

“Але тут треба розуміти, що основний акцент треба робити на реконструкції мосту, а не на спробах знести один з цехів заводу “Більшовик”. Міській владі знести цех заводу потрібно не для того, щоб побудувати додатковий з’їзд. Особливої необхідності в цьому з’їзді немає, але тоді біля метро можна буде побудувати ще кілька торгових центрів. На жаль, міські чиновники, вирішуючи одну проблему, намагаються вирішити й іншу”, – зазначив він.

Источник: Автотема