Після 22 серпня зростуть штрафи для перевізників, що не зможуть вчсно доставити вантаж до митниць призначення з 8 500 грн до 170 тис. грн.

Про це на своїй сторінці у Фейсбук пише начальник Львівської митниці Левко Прокіпчук, пише Автотема з посиланням на westnews.info.

Як зауважив начальник митниці, з 22 серпня набирають чинності зміни до Митного кодексу України, якими встановлюються нові, збільшені розміри штрафів за порушення термінів транзиту чи тимчасового ввезення.

Зважаючи на те, що перше засідання Верховної Ради буде вже після цієї дати — очевидно, що впродовж певного часу відповідні норми будуть чинними. Однак, переважна більшість акцентує на тому, що ці зміни суттєво зачіплять власників євроблях.

Водночас, багато також вже написано про проблему з дозволами на перевезення вантажів до Польщі, додав він.

«Вже два роки поспіль перевізники після вичерпання квот дозволів і до моменту погодження видачі додаткових дозволів стикаються з тим, що частина з них притягується до відповідальності за ст. 470 Митного кодексу України. І якщо раніше максимальна сума штрафу, який могли накласти на перевізника становила 8 500 гривень, то після вступу в дію згадуваних змін, перевізників, що не зможуть доставити вантаж до митниць призначення, можуть оштрафувати вже на 170 тис.грн. (залежно від терміну прострочення), — наголосив Прокіпчук.

Відтак, додав він, неотримання додаткової квоти дозволів від РП та застосування до перевізникив збільшених штрафів може призвести до соціального вибуху серед них.

«Дискутуючи щодо доцільності чи недоцільності відкладення відповідних змін, слід враховувати не лише інтереси «євробляхарів», а й далекобійників, що можуть стати заручниками ситуації, яка складеться», — наголосив очільник митниці.

Нагадаємо, як повідомили у Європейській Бізнес Асоціації, станом на початок серпня українські підприємці майже вичерпали квоти дозволів на міжнародні перевезення вантажів автомобільним транспортом у напрямку Польщі.

Проблема нестачі автодозволів турбує бізнес протягом останніх років, проте якщо раніше кількості виданих дозволів вистачало на 9-10 місяців, то наразі деякі види було вичерпано практично за півроку. Відповідно, компанії стикаються з серйозною нестачею авторизованого транспорту для здійснення зовнішньоторговельних операцій з країнами Євросоюзу.

Через проблему з дозволами існує загроза затримок у постачанні товарів в країни ЄС, а також можливі перебої з імпортом сировини та готової продукції з Європи. До того ж, порушення термінів доставки вантажів негативно впливають на відносини українських підприємців з європейськими партнерами та на бізнес-імідж України в цілому.

Для збереження та пришвидшення темпів міжнародної торгівлі необхідно збільшити кількість дозволів між польською та українською сторонами. Експерти Асоціації тісно співпрацюють із усіма дотичними відомствами для врегулювання цієї проблеми, однак попри усі зусилля вона все ще не втрачає актуальності.

Зважаючи на це, Асоціація звернулася до Президента України Володимира Зеленського з проханням підняти питання збільшення квоти автодозволів під час зустрічі з Президентом Польщі та сприяти вирішенню даної проблеми у довгостроковій перспективі.

Источник: Автотема

Оставить комментарий

Пожалуйста, авторизуйтесь чтобы добавить комментарий.
  Подписаться  
Уведомление о